fredag 13 juli 2012

Sommarjobb


 Är nu inne på min andra vecka som bagare här på gotland på Tofta Strand Bageri. Är väldigt roligt. De blir väldigt fina bröd. Första veckan var underhållande. Började hyfsat bra lite ring rostig  efter två och en halv veckas ledigt. Men de gick ju bra ändå är som att lära sig att cykla. Det kom in ett jävla oväder någon dag åskan gick hela tiden och de som inte får hände händer strömen går. Så de var väl bara att sätta sig ner i mörkret och beskåda vädrets under utan för.

Och så på tal om min snittkniv den är perfekt. Så ett stort tack till Anton som fixade denna kniv till mig och jag hoppas den kommer att hålla väldigt länge. För dom vill vill beställa en kan man ju gå in på smideri.se och maila med Anton.



 

Så här ser de ut när jag åker hem efter ett natt pass på jobbet helt underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar